Life in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu Life in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu

Life in Sydney

Blijf op de hoogte en volg

26 Maart 2015 | Australië, Sydney

Aloha!

Weer even een update van mij Down Under. Ik heb al een paar weken niks meer laten horen, aangezien ik weer in het 'normale leventje' zit haha. Het is eigenlijk een wat mindere week, want al m'n goede vrienden hebben me verlaten.. Na een week goed gefeest te hebben met (en ook zonder) Nicky, was het voor haar weer tijd om naar Nederland te gaan. Ik mis d'r wel al een beetje! Ook de meiden die ik in het begin heb ontmoet zijn reizen en weer terug naar huis. Inmiddels heb ik wel erg leuk werk gevonden, in een hele chique buurt in Sydney. Ik was er nog nooit geweest, maar wat een figuren lopen daar rond! Marijke Helwegen is er niks bij. Ook wel heel grappig natuurlijk. En goede fooien haha! Ik moet wel oppassen dat ik mezelf niet helemaal volprop met al het lekkers, want ik mag dus eten wat ik wil, wanneer ik wil. Lekker leventje! Ik ben ook al een aantal keren verhuisd, want na een tijdje 'dakloos' te zijn geweest had ik een kamer gevonden in Ultimo. Dit is vlakbij de Darling Harbour, opzich op een prima locatie. Sinds maandag woon ik in Bondi Beach, en oh wat ben ik gelukkig hier! Ik wilde stiekem altijd al in Bondi wonen, maar het kwam er maar niet van. Nou, nu dus wel! 5 minuutjes lopen van het strand. Kan niet beter! Volgende week is het Pasen, en aangezien ik dan geen 40+ uur moet werken, kan ik eindelijk weer wat dingen gaan bekijken in de stad. Ik zit nu nog een aantal weken in Sydney, en dan nog een beetje door Aussie reizen, en door naar Indonesië! De tijd vliegt voorbij..

Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 5703

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: