Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu

Surfers Paradise

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2015 | Australië, Surfers Paradise

Hello peeps!

Op dit moment zit ik in het nogal regenachtige Surfers not so Paradise. Maandag 19 januari was mijn laatste volle dag in Byron, maar aangezien het daar ook regende heb ik niet bijzonder veel gedaan. 's Avonds weer bij de Cheeky Monkeys gegeten met Nicky en daar nog even blijven hangen. Dinsdagochtend vroeg opgestaan, want het was tijd om naar Surfers Paradise te gaan. Samen met Corinna en Nicky in de bus, en nog een asociaal Engels meisje die haar spullen niet even wilde verplaatsen van de vrije stoel naast haar. Om 13:00 uur kwamen we aan in Surfers. Mijn hostel was prima, zelfs een dubbel bed! 's Middags met Nicky naar het strand geweest, en 's avonds bij Vapiano gegeten als afscheidsdiner, we zullen elkaar na bijna 4 maanden samen te zijn geweest voorlopig niet zien (eindelijk!!!). Grapje hoor Nick, ik ga je wel een beetje missen! Gelukkig zien we elkaar weer in Cairns/Sydney, of ouderwets in Nederland. We hadden ook nog gratis kaartjes gehad voor een club hier, Sin City. Het was ladies night, dus voor 10 dollar kon je de hele avond gratis drinken! Dat hebben we geweten ook. De clubs hier zijn wel een beetje apart, de wc is namelijk vrij chique. Er is gewoon een hele lounge ruimte haha. De barvrouwen lijken een beetje op barbies, en lopen altijd in bh en string (ik ben wel stikjaloers op hun figuur). Aangezien het ladies night was, liepen er ook naakte barmannen rond en werd er een booty shake contest gehouden... Al die Engelsen natuurlijk meedoen. Ik schaamde me zelfs, en ik deed niet eens mee. Wel heel erg gelachen!

Woensdag 21 januari ben ik redelijk vroeg opgestaan, want ik wilde even gaan zwemmen in de zee. Eenmaal aangekomen bij het strand, waren de golven nogal ruw en heb ik meerdere keren een backflip gemaakt. Wist niet dat ik dat in me had! Later ben ik Nicky toch nog tegengekomen, dus hebben we officieel afscheid genomen. 's Middags heb ik niet heel veel gedaan, want om 18.30 ging ik samen met Corinna de club crawl doen. We zouden naar vier clubs gaan; Beer Garden, Bowling Bar, Vanity en Sin City. Ik was best moe van de avond ervoor, dus het was niet heel erg leuk. We zijn daarom ook redelijk vroeg weggegaan, haha.

Donderdag 22 januari ben ik heeeel vroeg opgestaan, ik stond 6.45 al klaar om te gaan hardlopen! Goede workout gehad, even ontbeten en vervolgens gaan shoppen. Ik was van plan om korte broeken te kopen,
maar ik ben uiteindelijk thuis gekomen met 2 vesten en een shirt. Maarja, daar ben ik tenslotte een meisje voor! 's Avonds stortte het van de lucht, maar m'n kamergenoten en ik besloten om lekker in de jacuzzi te gaan zitten. Lekker warm! Weer vroeg m'n bed in, want morgen moet ik uitchecken.

Vrijdag 23 januari
Laatste halve dag in Surfers, het regent echt heel erg hard!! Ik was wel gaan hardlopen, maar ik ben zeiknat geregend. Ik heb net uitgecheckt, en zit nu even een koffietje te drinken in de Starbucks. Mijn bus gaat om 13:00 uur, dit keer naar Brisbane! Ik ben heel erg benieuwd naar die stad, de meningen zijn erg verschillend. We gaan het zien en beleven!

Xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 5715

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: