Werkweek - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu Werkweek - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu

Werkweek

Blijf op de hoogte en volg

08 December 2014 | Australië, Sydney

Goedemiddag allemaal!

Ik heb een lekker lui dagje vandaag, want ik ben vrij! Niet dat ik hier nou zoveel doe he.. maar toch haha.

Zoals ik afgelopen maandag al zei, ik ben bezig geweest met leren, leren en werken de afgelopen week. Het leren ging niet zo makkelijk aangezien ik dinsdagmiddag een training had op werk en´s avonds moest werken. Die training was zo gek nog niet, want het ging over rum van Havana! Alleen pure rum drinken is niet echt mijn ding, geef mij maar een mojito. Toch heb ik ´s avonds nog kort geleerd, en woensdag was dan de grote dag..

Woensdagochtend vroeg opgestaan om naar Kaplan te gaan, ik was niet echt zenuwachtig voor het Cambridge examen, maar de kriebels waren er wel een beetje. Het eerste gedeelte was lezen (waar ik normaal gesproken niet zo slecht in ben), en wat ging het slecht!! De teksten waren naar mijn idee te lang en te moeilijk. Hierdoor had ik te weinig tijd en heb ik veel dingen gegokt. Ik liet het er maar niet bij zitten, want er waren nog drie delen te gaan. Die gingen gelukkig wel beter. Nu kan ik niks anders doen dan wachten op de uitslag op 22 januari.

De rest van de week heb ik eigenlijk alleen maar gewerkt (net zoals de aankomende weken), wat op zich niet zo erg is! Naast dat het een heel gezellig restaurant. is, verdien ik ook nog een aardig centje! Lekker sparen voor het reizen dus. M'n collega's zijn heel open en leuk, en ik heb het erg naar m'n zin. Het zit pal naast het Queen Victoria Building, dus het is altijd druk. Hard werken, maar dat is heel zo erg nog niet als je na je werk tapas mag eten en mojitos mag drinken ;).

Vrijdag was wel een hele zware dag op werk. Ze komen mensen te kort, waardoor we met z'n allen ongeveer 14 uur gewerkt hebben. Wel met pauzes natuurlijk! Er was een kerstlunch/borrel van 12 tot 5, waardoor we maar één uur hadden om alles klaar te zetten voor diner. Tijdens het diner ook grote groepen gehad, dus aan het einde van de avond was ik helemaal kapot.

Gelukkig was ik gister ook vrij, dus ben ik gaan 'barbecuen' met mensen van Jacks Place. Een barbecue kan ik het niet echt noemen; het ging om de 5 minuten regenen, waardoor we maar van buiten naar binnen bleven rennen haha. Gelukkig maakte het eten en de grote kan gevuld met mojito het goed.

Vandaag heb ik nog niet zoveel gepland, dus ik ga is kijken wat Sydney me vandaag gaat brengen!

Ciao! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 5695

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: