De eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Hi mates!

Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in Australië, met hier mijn eerste echte reisverslag :)

Daar stond ik dan, vrijdag op Schiphol, klaar om te vertrekken naar de andere kant van de wereld. Dit keer iets verder van huis, maar net zo spannend. Had ik in Spanje nog een koffer van 30 kilo, moet ik het nu gaan doen met een backpack van (jawel!) 13,5 kilo. Na een moeilijk en emotioneel afscheid vloog ik om 12:00 uur naar Kuala Lumpur. Een fijne vlucht gehad, niet echt kunnen slapen dus heb ik maar films gekeken. Om 7:00 lokale tijd landde ik op Kuala Lumpur, en om 09:00 vloog ik alweer verder naar mijn eindbestemming: Sydney.

Mijn tweede vlucht heb ik toch maar geprobeerd te slapen, al deed alles in mijn lichaam wel pijn van de lange zit. Om 19:00 geland in Sydney, vervolgens door de douane heen dat me wel een beetje de kriebels gaf haha!

Na 24 uur onderweg te zijn geweest, kwam ik eindelijk aan in Jack's Place. Al snel mensen ontmoet, er zijn vooral veel Duitsers en weinig Nederlanders. Aangezien ik erg moe was ben ik gelijk mijn bed ingedoken. De volgende dag ben ik samen met een groepje naar Bondi Beach gegaan, heerlijk in de zon gelegen en naar de surfers gekeken. Weer eens wat anders dan die regen in Nederland! Ik voel wel dat ik best wel last heb van een jetlag, ik slaap erg veel waardoor ik vandaag eigenlijk nog niet zoveel gedaan heb; maar dat geeft me wel tijd om m'n blog te schrijven en me iets meer te verdiepen in Sydney!

Morgen begint mijn eerste schooldag, de aankomende twee maanden ga ik een cursus Cambridge Engels volgen hier in Sydney. Na die twee maanden gaat het rondreizen beginnen! I'll keep you posted :-)

  • 06 Oktober 2014 - 07:54

    Regina:

    Leuk dat je een blog bijhoudt voor de achterblijvers
    Liefs XX

  • 06 Oktober 2014 - 08:06

    Agnes:

    Succes nicht we gaam je volgen en pas goed op jezelf

  • 06 Oktober 2014 - 08:32

    Anita:

    We gaan je volgen hoor Eva||

  • 06 Oktober 2014 - 10:59

    Francisca:

    Hoi Eva, we kennen elkaar niet persoonlijk maar ik ken jou moeder wel

  • 06 Oktober 2014 - 11:18

    Elly Van Der Heijden:

    He kleine opsodemieter ik ga je volgen!
    En pas goed op jezelf he?

    ;-)

  • 06 Oktober 2014 - 12:12

    Ingrid:

    Klinkt al helemaal leuk, raar idee hoor dat je aan de andere kant van de wereld zit. Leuk om je te volgen

    xxx

    Ingrid

  • 06 Oktober 2014 - 14:38

    Truus Bekkers :

    hallo eva ga jou zeker volgen je zal wel heel veel ervaring opdoen . pas goed op jezelf.

  • 06 Oktober 2014 - 16:23

    Edith:

    Ha Eva,

    Ik heb je wel een paar keer gezien bij je mams. Wij hebben Maddy in huis, het zusje van Saar. Leuk om je zo te volgen. Heel veel plezier en succes op school!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 5699

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: