Het einde van de derde week - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu Het einde van de derde week - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu

Het einde van de derde week

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal! Aangezien ik op dit moment lekker helemaal niks aan het doen ben, vond ik wel tijd om weer een verhaaltje te schrijven. Om nog even terug te komen op het einde van mijn vorige verslag; ik was donderdag uiteindelijk toch te moe om naar Ivy Club te gaan, dus ik ben vroeg gaan slapen, althans dat probeerde ik aangezien mijn lieve vriendinnen voor mijn deur stonden te schreeuwen; leven een kamer op de begane grond! Dit gebeurt overigens dagelijks, maar normaal gesproken door Duitsers.

Vrijdag fris en fruitig naar school gegaan en feedback gekregen op het oefen examen van de Cambridge toets. Ik had een overall score van 74%, daar was ik erg blij mee! Om het certificaat te halen moet je 60% goed hebben, en met nog 5 weken te gaan heb ik er wel vertrouwen in. :)
's Avonds zijn Nicky en ik met klasgenoten naar een latin club geweest, genaamd La Cita. Ik dacht dat ik wel aardig wat dansmoves in huis had, maar nu ik Colombianen salsa heb zien dansen voel ik me wel oer Hollands.. Komen wij aan met onze klompendans. Overigens heb ik het wel geprobeerd; dat ging ook niet helemaal van een leien dakje haha. Het was wel heel erg leuk, en misschien dat ik het toch nog ga leren in deze weken!

Zaterdag zou het heel erg mooi weer worden, dus zijn we met een grote groep naar Bronte beach gegaan. Van het mooie weer hebben we 2 uur kunnen genieten; toen werd het heel erg bewolkt. Nicky en Helena hadden het plan om naar een huisfeest te gaan in Bondi Beach, dus besloot ik last-minute om mee te gaan. Het eerste wat ik dacht toen we er aan kwamen; wat een gaaf huis! Het was een feest georganiseerd voor een jongen die in dat huis zou intrekken, en overal hingen foto's van hem. Wij waren uitgenodigd door een jongen van onze school, die daar tijdelijk gaat wonen. Er waren ook veel Australische jongens/meiden, die ik dit keer redelijk kon verstaan haha. Natuurlijk waren er ook weer veel Duitsers, die zijn overal! Vrijdagavond hadden wij afgesproken met onze klasgenoten om El Clásico te kijken, en aangezien zij ook in Bondi wonen konden we gelijk door. Daar zaten we dan; stipt om 3 uur met burgers op schoot voor de tv. Nicky en Helena lagen binnen 10 minuten ongeveer al te slapen, maar ik als voetbal liefhebber heb het van minuut 1 tot 90 (ongeveer) gezien. Wel een beetje jammer van de 3-1...

Zondag was het wederom heerlijk weer! Bikini aan en bruin bakken op Bondi Beach. Dat was mijn zondag dan ook wel... ik lag om acht uur in bed, als gevolg van weinig slaap de nacht ervoor.

Nu zit ik weer midden in een week school, en heb ik nog niet erg veel plannen. Morgen wil ik graag naar Bondi Junction; winkeltjes kijken. Of naja kijken.. waarschijnlijk gewoon leegkopen met al die leuke winkels die ze daar hebben. Ik zeg ook al drie weken dat ik een simkaart ga kopen en een bankrekening ga openen, dus dat moet er morgen ook maar eens van komen!

Ik realiseer me ook dat ik al bijna op de helft van mijn tijd in Sydney zit.. de tijd gaat zo snel!!!

Keep you posted! X

  • 28 Oktober 2014 - 10:38

    Agnrs:

    Leuk eva, veel plezier en succes

  • 28 Oktober 2014 - 16:26

    Anita:

    ga je na sydney nog ergens anders naar toe of ga je dan weer naar huis?
    Veel plezier nog, geniet er van want voor je het weet is het weer voorbij!
    Groetjes van de Uittenfluitjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 5694

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: