Feestweek - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu Feestweek - Reisverslag uit Sydney, Australië van evauittenbogaard - WaarBenJij.nu

Feestweek

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Daar ben ik weer! Ik heb mijn belofte om wat meer te schrijven nog niet echt waar kunnen maken.. Afgelopen week was wederom een drukke maar leuke week. Ik denk dat ik het maar een feestweek noem; veel uit geweest. Maandag was dan wel hoe een maandag meestal is; niet echt bijzonder. Vorige week dinsdag daarentegen was leuker; ik ben samen met wat meiden wat winkeltjes wezen kijken. Helaas hadden de leuke dingen ook een aardig prijskaartje, op naar de Zara dan maar! Lekker vertrouwd. Het viel me ook op dat ze in het centrum in Sydney ook goede straatartiesten hebben!

Donderdag was een niet zo bijzondere dag, 's avonds natuurlijk wel weer naar Club Ivy geweest. Op een of andere manier was iedereen ineens weg en bleef ik dus met een Colombiaanse klasgenoot en andere Colombianen over. Que bueno! In een gekke bui ook maar met schoenen en al in het zwembad gesprongen, maar dat kon de security niet zo waarderen.. Gelukkig mocht ik wel met blote voeten erin. De volgende dag braaf naar school gegaan; wel moeilijk om je ogen open te houden met 3 uur slaap. Die middag nog met Nicky bij de Mexicaan gegeten, en 's avonds een huisfeest in Jack's Place gehad. Met 500 dollar aan drank hoef ik denk ik niet te vertellen hoe dat is geëindigd.. Haha!

Zaterdag ben ik naar Bronte beach geweest, een van de 70 stranden in Sydney. Het was vrij klein, maar wel mooi! Daarna nog een grote smoothie gedronken bij een organic bar. Ik word heel blij van al die juice barretjes in Sydney! 's avonds ben ik met Nicky, Helena en Marine naar het vuurwerk in de Darling Harbour wezen kijken, aangezien ik dit al mooi vond ben ik benieuwd hoe het hier met oud en nieuw is! Vervolgens hebben we wat gegeten, cocktails gedronken en zijn we in een club genaamd Spice Cellar beland. Heeeele leuke muziek, alleen een beetje klein jammer genoeg.

Zondag zijn we opnieuw naar Watson's Bay geweest, lekker liggen bakken en cocktailtjes gedronken. De beachclub waar wij waren was niet voor de minste mensen kwamen we achter.. Flessen Moët & Chandon bleven maar langs komen.

Toen was het weer tijd voor school: dinsdag hebben we het hele oefen Cambridge examen gemaakt. In totaal 5 uur lang lezen, spreken, schrijven, spelling/grammatica en luisteren. Pffff ik was kapot! Het is pittig, maar ik had er wel een goed gevoel over. Mijn leraar is overigens heel leuk; lekker gek Amerikaans en super aardig! 's Avonds een barbecue gehad bij klasgenoten, wat een avond weer! Nicky en ik hadden nog even stroopwafels ingeslagen, en die vielen goed in de smaak bij de Zuid-Amerikanen; binnen no time waren ze op haha.

Woensdag voelde ik me niet lekker, maar omdat het goed weer was ben ik met wat anderen naar Tamarama beach (ik heb er minstens 3 keer over gedaan om het goed uit te spreken) geweest. Dit strand ligt vlakbij Bondi Beach. Doordat er weinig mensen waren was het een plek om echt van te genieten; zon, zee, strand en stilte.

Vandaag was ook niet echt bijzonder, wel eindelijk kunnen sporten! Ik ben wel van plan aankomende week iets meer te gaan ondernemen, het wordt tijd om iets meer van de stad te gaan zien. Vanavond waarschijnlijk naar Ivy of vroeg m'n bed in, ik heb nog geen keuze kunnen maken.....
Kisses from Sydney!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 5690

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: